Doen Makelaars kiest voor moderne digitale raampresentatie in de etalage

Power BI report narrowcasting

Doen Makelaars, één van de bekendere makelaars in Zuid-Holland met kantoren in Den Haag, Leiden en Voorburg, is voorzien van een nieuwe moderne digitale makelaar etalage. Het makelaarskantoor was opzoek naar stabiele oplossing, een strakke uitstraling en een eenvoudige bediening. Met een oplossing uit het verleden werd helaas niet het gewenste resultaat bereikt, de schermen vielen niet op bij een lichte/zonnige dag en stonden regelmatig in storing. In de zoektocht naar vernieuwing kwam Paul Rats (de eigenaar) uit bij Marketing in Beeld. Wij gingen uiteraard met veel plezier aan de slag met uitdaging/opdracht!

Nu bijna een jaar verder kijken samen terug op de samenwerking.

Stabiele software met uitgebreide mogelijkheden

Waar de displays voorheen regelmatig in storing stonden, hebben we er nu zo goed als geen omkijken naar. De software is stabiel, waardoor door onze kostbare tijd voor nuttige werkzaamheden gebruiken. Als er keertje iets aan de hand is, wordt het ook snel en adequaat opgelost, heel fijn, aldus Paul Rats.

De narrowcasting software haalt het actuele woningaanbod automatisch op vanuit RealWorks. Met vooraf ingestelde templates opgemaakt in de herkenbare paarse huisstijl van Doen Makelaars. Er zijn verschillende templates, bijvoorbeeld voor het tonen van één of meerdere woningen. Maar dat is niet het enige, er zijn verschillende video’s opgenomen, om de voorbijganger een nog beter beeld van de dienstverlening te geven. Bijvoorbeeld van de unieke verhuisbus die beschikbaar is voor klanten van Doen Makelaars.

Als modern bedrijf is Doen Makelaars ook zeer actief op social media (Instagram en Facebook). De bedrijfsaccounts zijn gekoppeld aan de schermen. Iedere nieuwe post is daardoor direct zichtbaar op de verschillende schermen. Super handig, tijd besparend en leuk!

Makelaar etalage narrowcasting software

Een digitale makelaar etalage, die ook in de volle zon opvalt

Het was een doorn in het oog van Paul, de makelaar etalage schermen die uit leken te staan bij een lichte, zonnige dag. Dat hebben we opgelost door te kiezen voor High Brightness displays. De hoge lichtopbrengst van deze schermen geven tegenlicht waardoor de gewenste uitstraling ook met ‘mooi’ weer gegarandeerd is. ‘Het is echt een wereld van verschil, we hadden dit veel eerder moeten doen’.

Digitale etalage Makelaar Etalage Doen Makelaars Den Haag

Tevreden met de samenwerking

Paul is uitermate tevreden met de samenwerking. Het begint natuurlijk met een goed product dat voldoet aan de verwachtingen, maar het is ook belangrijk om een goede klik te hebben. Voor mij betekent het ook dat afspraken worden nagekomen en dat nieuwe ideeën snel opgepakt worden. Wij willen het beste voor onze klanten en gelukkig heeft Marketing in Beeld dat ook! Wat mij betreft een leuk, innovatief bedrijf die ik iedere makelaar die opzoek is naar een digitale etalage aanraad.

Doen Makelaars vestiging Scheveningen haven
Digitale makelaar etalage Doen Scheveningen
Deel deze pagina op social media

Andere bekeken ook

De Uithof kiest voor high-end narrowcasting van Marketing in Beeld

De Uithof kiest voor high-end narrowcasting van Marketing in Beeld

Anderhalf miljoen mensen. Dat duizelingwekkende aantal bezoekers verwelkomt De Uithof ...
Samenwerking Marketing in Beeld – LinkThings

Samenwerking Marketing in Beeld – LinkThings

Op 31 juli zijn Marketing in Beeld en LinkThings een samenwerking aangegaan. Gezamenlijk is er ...
7 Redenen waarom makelaars niet zonder narrowcasting kunnen in de toekomst!

7 Redenen waarom makelaars niet zonder narrowcasting kunnen in de toekomst!

7 Redenen waarom makelaars niet zonder narrowcasting kunnen in de toekomst! In de ...