Wat is Digital Out of Home (DOOH)?
Val op met Digital Out of Home reclame
Digital Out of Home schermnetwerken vind je buiten op straat en bij bedrijven binnen. De digitale schermen vertonen advertenties van bedrijven of instellingen die een specifieke doelgroep willen aanspreken. Dit kan lokaal, regionaal, nationaal en zelfs op internationaal niveau.
De Digital Out of Home schermen worden aangestuurd met narrowcasting software, ook wel digital signage genoemd. Laat dat nu net onze specialiteit zijn…
Wij helpen bedrijven met het opzetten van DOOH netwerken. Waarbij ook mogelijkheden zoals ‘programatic buying’ (online zelfstandig inkopen van zendtijd) tot de mogelijkheden behoren.
De perfecte boodschap op het juiste moment…
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag gratis een persoonlijke demo aan!
"*" geeft vereiste velden aan
U ontvangt binnen één werkdag een reactie!
In onze (online) demo demonstreren we graag de voordelen en mogelijkheden van onze narrowcasting.
Mocht je het fijn vinden dan maken we een demo account aan die je 14 dagen gratis kan gebruiken. Tijdens deze periode kun je ervaren hoe eenvoudig het is om jouw schermen aan te sturen met onze narrowcasting software.
Wat je kunt verwachten tijdens de demo:
Wat klanten over ons zeggen
Lees hieronder onder hoe klanten onze dienstverlening ervaren.
Leo van den Assem
Er zijn al meerdere cruise reizen verkocht aan klanten via onze etalage schermen in Amsterdam en Antwerpen. We sporen voorbijgangers aan om eens binnen te kijken voor de verschillende mogelijkheden. De stap om een cruise reis te bestellen is zo een stuk kleiner. We zijn heel blij met de schermen.
Stefan Driehuijs
Wij hebben etalage displays in onze vestigingen in Scheveningen, Voorburg en Leiden. Zowel landscape als portrait. Via de narrowcasting software sturen we de schermen gemakkelijk aan. Ook hebben we een automatische koppeling met RealWorks, hierdoor draait het actuele woningaanbod altijd mee.